Analýza před tvorbou webu

Díky této analýze zjistíme, na co bychom se měli při tvorbě webu (a propagaci) zaměřit. Analýza klíčových slov je nezbytná k tomu, abychom Váš web tvořili na základě dat a nestavěli ho pouze na domněnkách. Při tvorbě analýzy se opíráme o data, která poskytuje Seznam.cz a Google.cz.

Analýza klíčových slov

Pokud chcete, aby Vám webové stránky vydělávaly, potřebujete na ně přivádět relevantní návštěvníky. Najdeme Vám slova / fráze, která lidé na internetu opravdu hledají a přitom korespondují se záměrem Vašeho projektu. Díky této analýze zjistíme, na co bychom se měli při tvorbě webu (a propagaci) zaměřit. Analýza klíčových slov je nezbytná k tomu, abychom Váš web tvořili na základě dat a nestavěli ho pouze na domněnkách. Opomenutí této analýzy se Vám může do budoucna nepěkně prodražit.

Při tvorbě analýzy se opíráme o data, která poskytuje Seznam.cz a Google.cz. Výstupem analýzy je přehledně zpracovaný seznam slov/frází souvisejících s předmětem Vašeho podnikání, které uživatelé nejčastěji hledají. Ke slovům jsou doplněny informace o četnosti hledání, o jejich konkurenčnosti a také návrh, která slova/fráze na Vašich stránkách (a ne jen na nich) používat a jak.

Analýzu budeme používat při návrhu Vašeho webu, při jeho tvorbě, při případném vytváření textů pro Váš web, částečně pak při tvorbě PPC reklam a celkově při jakékoli online marketingové aktivitě.

Návrh marketingových aktivit po dokončení webu

Sestavíme Vám návrh online marketingové propagace pro Váš web. Vybereme vhodné kanály pro reklamu a doporučíme vám, jak tuto reklamu realizovat. Dozvíte se kde, proč a jak nejlépe investovat do online reklamy. Stanovíme priority pro online marketing.

Dostanete od nás konkrétní doporučení co a kde inzerovat a propagovat (podpora SEO, PPC kampaně, FB stránky a reklamy, firmy.cz, srovnavače zboží atd.).

Možnost navíc: analýza konkurence

Podíváme se, jak je na tom Vaše konkurence. Na jaká klíčová slova / fráze je dohledatelná, kam cílí svoje reklamy, kde všude se snaží v on-linu získávat nové zákazníky a jak. Porovnáme konkurencí a Vámi nabízené produkty / služby – a zhodnotíme, proč by měl zákazník nakoupit u Vás, případně u nich. Co konkurence dělá pro budování povědomí o značce. V případě eshopu zhodnotíme i působení na zbožových vyhledávačích Heureka.cz a Zboží.cz.

Díky analýze konkurence máte přehled o tom, kde všude Vám mohou utíkat obchodní příležitosti, v čem je dobré se zlepšit a v čem se naopak můžete pochválit. Nenechte konkurenci v online světě vyhrát, jen kvůli nedostatku informací.

AZC
Spojte se s námi!
Alexandr Zlesák DiS.
AZ Computers
Tovární 1112, 537 01 Chrudim IV
605 905 218, info@azcomputers.cz

FÚ: Na Pančavě 593, 538 51 Chrast
IČ: 701 632 78,
DIČ: CZ 8102 2431 38
Reiffeisen Bank CZ - 7621532001/5500