Audit stávajícího webu a martketingu

V rámci auditu Vašeho webu provedeme analýzu klíčových slov - zjistíme, zda jste dohledatelní na ty správná, zkontrolujeme použitelnost Vašeho webu z pohledu uživatelů. Dále můžeme provést audit Vašich on-line marketingových aktivit či analýzu konkurence, navrhneme řešení k nápravě.

Analýza klíčových slov

Pokud chcete, aby Vám webové stránky vydělávaly, potřebujete na ně přivádět relevantní návštěvníky. Najdeme Vám slova / fráze, která lidé na internetu opravdu hledají a přitom korespondují se záměrem Vašeho projektu. Díky této analýze zjistíte, na jaká slova by měl být Váš web optimalizovaný/vyhledatelný. Analýza klíčových slov je nezbytná k tomu, abyste vaši marketingovou strategii nestavěli pouze na domněnkách a neinvestovali špatným směrem. Opomenutí této analýzy se Vám může do budoucna nepěkně prodražit.

Při tvorbě analýzy se opíráme o data, která poskytuje Seznam.cz a Google.cz. Výstupem analýzy je přehledně zpracovaný seznam slov/frází souvisejících s předmětem Vašeho podnikání, které uživatelé nejčastěji hledají. Ke slovům jsou doplněny informace o četnosti hledání, o jejich konkurenčnosti a také návrh, která slova/fráze na Vašich stránkách (a ne jen na nich) používat a jak.

Z analýzy budou vycházet návrhy na úpravu vašich stránek, návrhy na tvorbu nových textů pro Váš web, částečně pak tvorba PPC reklam a další marketingové aktivity.

Použitelnost stávajícího webu

Při hodnocení stávajících stránek projdeme Váš web, navrhneme využití vhodných klíčových slov na stránkách, které již máte, a zároveň vytvoření nových stránek případně článků. Také se podíváme na použitelnost stránek z pohledu uživatelů.

Je pro návštěvníka Váš web přehledný, dokáže najít to, co hledá a očekává? Dostane veškeré potřebné informace k nákupu/poptání služby, musí složitě procházet webem atd. Na tyto otázky Vám odpoví zhodnocení webu nezávislým odborníkem.

Navrhneme Vám vhodné úpravy Vašich stránek a textů na nich s cílem podpořit prodej produktů/služeb a podpořit stránky ve vyhledavačích. Upozorníme na případné chyby a problémy, které by mohly návštěvníky odradit.

Pokud budete mít zájem, navržené úpravy si můžete nechat realizovat našimi odborníky.

Zhodnocení marketingové strategie

Zhodnotíme vaše současné marketingové aktivity – kde a jak jste/nejste na internetu vidět. Jsou Vámi zvolené reklamní kanály pro Váš business optimální? Využíváte je na maximum? Neutrácíte zbytečně moc za internetovou reklamu nebo naopak nejsou Vaše investice příliš nízké a tím neefektivní? Které další online kanály byste mohli využívat, jak a proč?

Na tyto otázky Vám v rámci zhodnocení odpovíme a také navrhneme optimální marketingovou strategii Vám na míru. Pomůžeme Vám investovat do on-linu efektivně.

Možnost navíc: analýza konkurence

Podíváme se, jak je na tom Vaše konkurence. Na jaká klíčová slova/fráze je dohledatelná, na jaká cílí svoje reklamy, kde všude se snaží získávat nové zákazníky a jak. Porovnáme konkurencí a Vámi nabízené produkty / služby – proč by měl zákazník nakoupit u Vás případně u nich. Co konkurence dělá pro budování povědomí o značce. V případě eshopu zhodnotíme i působení na porovnavačích Heureka.cz a Zboží.cz.

Díky analýze konkurence máte přehled o tom, kde všude Vám mohou utíkat obchodní příležitosti, v čem je dobré se zlepšit a v čem se naopak můžete pochválit. Nenechte konkurenci v online světě vyhrát, jen kvůli nedostatku informací.

AZC
Spojte se s námi!
Alexandr Zlesák DiS.
AZ Computers
Tovární 1112, 537 01 Chrudim IV (mapa)
605 905 218, info@azcomputers.cz

FÚ: Pod Nádražím 882, 538 03 Heřmanův Městec
IČ: 701 632 78,
DIČ: CZ 8102 2431 38
Reiffeisen Bank CZ - 7621532001/5500