Helpdesk systém

Helpdesk systém je systém, který umožňuje efektivní a spolehlivé řízení firemních procesů. Helpdeskový systém se využívá pro automatizované komunikační úkony, zadávání úkolů zákazníkem společnosti, případně vnitrofiremní zadávání úkonů.



Vnitrofiremní helpdesk systém

Ve větších společnostech je helpdesk systém prakticky nepostradatelný. Máme-li například rozdělenou společnost na call centrum (či obdobnou část společnosti zaměřenou na komunikaci se zákazníkem) a na realizační část, díky helpdeskovému systému funguje celá společnost jako jeden celek.



Helpdesk systém - externí požadavky na firmu

Nové zakázky, reklamace, opravy, úpravy. Veškeré požadavky zákazníků na firmu se dají snadno díky helpdesk systému roztřídit a zařadit na správné pracoviště, ke konkrétnímu člověku. Nehrozí tak chaos viditelný v e-mailových schránkách, ani se neztrácejí jednotlivé úkoly, které je potřeba dokončit.


Více o nalezente na stránkách www.taskpool.cz

AZC
Spojte se s námi!
Alexandr Zlesák DiS.
AZ Computers
Tovární 1112, 537 01 Chrudim IV
605 905 218, info@azcomputers.cz

FÚ: Na Pančavě 593, 538 51 Chrast
IČ: 701 632 78,
DIČ: CZ 8102 2431 38
Reiffeisen Bank CZ - 7621532001/5500